Audyt zewnętrzny gabinetu stomatologicznego
Warto, aby od czasu do czasu ktoś z zewnątrz spojrzał na działającą firmę. Dlaczego? Bo osoba z zewnątrz zawsze ma inne spojrzenie na to, co dzieje się w środku i na zewnątrz. Taki audyt zewnętrzny również przydatny jest w gabinecie stomatologicznym.
Audyt zewnętrzny gabinetu stomatologicznego to przede wszystkim wcielenie się w rolę Pacjenta. Należy przejść całą drogę w jego butach - ale nie tylko w gabinecie. Jego kontakt z gabinetem stomatologicznym zaczyna się znacznie wcześniej. Czym Pacjenci kierują się przy wyborze gabinetu i dlaczego wybierają jeden gabinet zamiast drugiego? Dlaczego niektóre zabiegi nie są w ogóle wykonywane w gabinetach mimo, że są w ofercie? Na te i wiele innych pytań jesteśmy w stanie pomóc - przez te wszystkie problemy my sami przechodziliśmy.
Audyt to także spojrzenie na funkcjonowanie firmy od środka - np. na organizację pracy, strukturę i formę prawną, kontrolę pracy i jakości świadczonych usług
Podczas audytu analizowany jest m.in:
- wizerunek zewnętrzny gabinetu
- wizerunek wewnętrzny gabinetu
- wizerunek gabinetu w Internecie
- łatwość wyszukania gabinetu przez Pacjentów
- analiza strony internetowej i jej widoczości
- analiza jakości obsługi
- efektywność rozmów telefonicznych
- analiza oferty dla Pacjenta (np. przejrzystość)
- struktura firmy (forma prawna, rozliczenia, itp.)
- organizacja pracy
- analiza dokumentacji
Jeśli chcesz obsługiwać Pacjentów na najwyższym poziomie, jeśli chcesz, aby Twój gabinet był polecany innym przez Twoich Pacjentów, jeśli chcesz mieć kontrolę nad tym co dzieje się w firmie - warto zastanowić się nad wykonaniem audytu zewnętrznego.